ReActPSN v2.27 adlı program ile pes 2013 fifa2013 yada bir çok online pass isteyen oyuna pass cod yapabilir ve online tadını çıkarabilirsiniz.

Neler yapmamız gerektiğini tek tek adımlar halinde açıklıyıcam adımları sırası ile takip ederseniz kolaylıkla yapabileceğiniz bir işlem.

1.Reactpsn v2.23 programını fat32 formatlı usb belleğimizin ana dizine atıp instale package files'tan  yükleyin...

2. Yükleme işlemi bittikten sonra belleğimizi pc takarak ana dizine exdata adinda klasör oluşturup  rap dosyasını bu klasöre atıp diski ps3'ün sol usb girişine takın...(rebug cfw kullananlar sol usb girişine takıcak)diğer cfw kullanıcılar sağ girişe takıcak.


3.Pass code olan pkg uzantılı dosyayı belleğimizin ana dizinine attım instale package files'tan yükleyin.

4. Ps3'ten yeni bir kullanıcı  oluşturup ismini ''aa'' olarak kayıt edin. 


5. Oluşturduğunuz yeni kullanıcı hesabına giriş yapın...


6. Sonra reactpsn'yi çalıştırarak  R1 tuşuna basılı tutun... Ps3 kapanıp açılacak ekrana gelen uyarıyı O tuşuna basarak geçin (aa adındaki kullanıcı reactPSN v2.0 .... seklindeki gelmiş olmalı yine aa adında geldiyse tekrar reactPSN açarak resimdeki diğer tuşlara basılı tutup deneyiniz)

8. reactPSN v2.0 edat0.rif1 diye geldiyse islem basarılı demektir.oluşan  reactPSN hesabı dışındakı baska bir hesaba giriş yaparak oyunun tadını çıkarın.

Rap va pass pkg indir

  Reactpsn v2.27 indir




Axact

Admin

Akom Playstation PS3 - PS4 Teknik Servis İletişim Hattı: +90 0545 735 28 97 [İstanbul-Fatih]

Post A Comment:

70 comments:

  1. çok teşekkürler 4.30.1 rebug cfwyi yükledim gerçekten 4.30 cfwlerin aralarından en iyisi tavsiyeleriniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet benimde kullandığm cfw gerçekten başarılı

      Sil
  2. instale package files DİYE BİR ŞEY GÖZÜKMÜYOR YARDIM EDEBİLİRMİSİN ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. delaredo instale package files görüntüleyebilmen için ps3 sisteminin cfw olması lazım yani kırık Olması gerekiyor.sistemin orjinal mı yoksa kırılmıs yani cfw mi ?

      Sil
  3. Orjinel sistem dostum. Nasıl yapıcaz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılımla halledilir eğer ps3 sisteminin şuanki versiyonu 3.55 ise. Eğer daha üst versiyon kuruluysa downgrade islemin uygulamamız gerekir.daha sonra CFW olan Sistemine istediğin oyunu kurup hakta resmi çıkış tarihlerinden bile daha erkan kurup oyniyabilirsin :)

      Sil
  4. Usta bap ben bu ps3 lere yabancıyım anlamıyorum pes13 passcodem 3 aydır iptal artık böyle yollara başvurdum :)Ben sadece pes13 online oynamak istiyorum fakat Ps im instale package files diye birsey göstermiyo hayır ne bu çektiğim acı :) downgrade işlemi nasıl uygularım onuda bilmiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DOSTUM downgrade İŞLEMİ SENİN YAPABİLCEĞİN BİSEY DEĞİL BUNUN İÇİN PS3 BANA GETİRMEN LAZIM AMA SEN SADECE PES 2013 ONLİNE OYNAMAK İSTİYOSUN SANIRIM ŞUAN ELİMDE PASS COD YOK OLSA VERİRDİM.SEN PSN STOREDN 15 TL KARŞİLIĞINDA Bİ TANE PASS COD AL BENCE EN İYİ BU OLUR SENİN İÇİN

      Sil
  5. Usta sen zaten bana passcode yolladın faket ben girdigimde geçersiz dedi.
    Diğer yorumları okuyorum anasını satıyım adam sadece sıralama maçı yapa biliyomuş filan bunu yazmış daha ne istiyo onu çözemedim.Zaten il passcode yolladıgın kişilerden biriyim.Ben passcode satın al ddigimde işte kıradi kartı filan işlemleri var onların hepsini yazıyorum yapıyorum sorun veriyo. bu işlemi PC üstünden yapamıyomuyum arıyorum tarıyorum bulamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pascode satın almayla ilgili bir rehber hazırlanıyor...İnsanlar doyumsuzdur.sözüm meclisten dışarı ...

      Sil
  6. abi bende 4.30 cfw war. pes 2013 yüklü. bu oyunu online nasıl oynayabilirim. yukarıda bir programdan pass cod hilesinden bahsetmişsin. united states üzerinden psn hesabım var. tr olması mı gerekiyor. onlie oynamak için hem pass cod hem psn mi şart.(bide bu pes 2013 te online oynamak demek ne oluyor, mesela ben tanımadığım amerikadaki adamın tekiyle kapışabilirmiyim) abi çok soru sordum kusura bakma. müsait olduğun bi vakit yazarsan sevinirim. kafkaskartali_66@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle senin ps3 cfw yani pass cod hilesini yapabilirsin.Pas codda ilesi yapıcağın için psn hesabının ait oluduğu ülke önemli değil,evet pass cod ve psn sart,aynen oyunu online moduna girerek konamı serverlarına bağlanırsın orada diğer kullanıcılarla karsılıklı oyniyabilirsin.her saat bası bir turnuva düzenleniyor mesela ana liğvar online takm kuruyosun transferler vs

      Sil
  7. mrn ben bu 2 programıda kurdum yeni oluşturduğum kullanıcı ismide reactPSN v2.0 edat0.rif1 diye değişti fakat bu hesap dışındaki kendi hesabımdan giriş yaptığımda pes 2013 onlıne hala code istiyor. programları kurarken flash bellekte oluşturduğumuz exdata isimli klasörle ilgili herhangi bir işlem yapmadım sadece pkg uzantılı dosya ve diğer pass programını kurdum acaba burdamı bi eksiklik var exdata isimli klasörle ilgili, yoksa oluşan reactPSN v2.0 edat0.rif1 isimli hesaba da bi psn hesabı açmam mı gerekiyor. lütfen yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum seni çiçeğe su götürmüşsün ama saksının yanına bırakmışsın,Videodaki adımları birebir yapman gerek exdata adında klasör açıp bunun içine rap dosyasını koymalısın ve bu dosyayı belleğimizin ana dizinine atmalısın.Daha sonra konsolun sol portuna takmalısın en soldaki porta ve ardında reactpsn çalıştırıp hemen R1 tuşuna basılı tutmalısın bundan sonra oyuna girş yaparak online oyniyabilirsin.Not islemi bastan alaçağın için o açtığın kullanıcıyı aa adında yenidn kayıt et. VE VİDEOYU TEKRAR İZLE ADIMLARI BİREBİR UYGULA İyi eğlenceler...

      Sil
  8. abi olmuyor ya. o video dakini birebir yaptım. hatta o aa diye oluşturupta sonradan ismi değişen oturuma girip retro dan file maneger/mmOS a girip ordan name den exdata isimli klasörü açtım bunu bi kenara bırakıp devv usb den belleğin içine girip exdata isimli klasörün içindeki rap dosyasını copy dedim tekrar name penceresinden açık olan exdata klasörünün üstüne geldiğimde yapıştır demeden (bu arada bu işlemleri defalarca denedim yapıştırı da denedim yine olmadı yapıştıda) rap dosyasının name deki exdata da olduğunu gördüm. video da da aynısı oluyor adam devv usb den copy diyor diğer klasöre geldiğinden yapıştır demeden kendiliğinden geldiğini gördü.yani ben aynısı yaptım hatta bu name penceresine devv usb ye falan video da ki adam nasıl giriyor diye ps3 dede google dede iki saat uğraştım yaa. bundan önce R1 lere basılı tutmalar hatta ekranın ps3 kapanıp açıldıktan sonra ekranın sağ üst köşesindeki hata kodunu bile karşılaştırdım o bile aynıydı rakamlar falan. hala code diyor. anlamadım abi.

    YanıtlaSil
  9. sistem bilgisinde 4.30 yazıyor.

    YanıtlaSil
  10. walla onu anlayamadım. makinaya 4.30 u yükleyen elemanı aradım. o de tele cevap vermiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. multimanı aç ordan sistem bilgilerine gel orda yazar veya ps3 kapat açılırken rebug yada rogero yazar

      Sil
  11. ps3 system (firmware 4.30 sc-36 hermes) multiman sistem bilgilerinden buna ulaşabildim. rebug yada rogero gibi bişe bulamadım abi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sistemi açıp kaptınca başlangiçta çıkan logoda ne yazıyor

      Sil
  12. abi sistemi açıp kapatıncada ps3 yazısından başka bişe çıkmıyo. benim makinaya cfw yükleyen elemana ulaştım. ne olduğunu sordum. ona ben rogero yüklemedim diyo. walla konuşmasından da rebug un rogero nun ne anlama geldiğinide bildiğini pek sanmıyorum. boş ver dedi online oynamayı hatta ps3 den nete bile girme dedi makina birik olur kitlenir bi daha kullanamassın gibisinden bişeler anlattı. walla abi durumlar böle işte ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makina birik mi olurmuş. Piyasada bizim gibi bu işi yapan insanlara bazen şasıyorum ne birik ya (!) şaşırmasın öyle bisey yok.Keşke işi bilen birine yaptırsaydın.Cfw kullanıcısı olarak online platformda sadece banlanma riskin var oda genelde call of duty black ops oyniyan kişilere oluryor.bazen istisnalarda olabiliyor.Yani en en fazla ban yersin. Eğer o kişi sana rogero kurduysa benim attığım adımda biraz farklı bir yol izlemen lazm çünkü ben rebug cfw için hazırladım bu dökümanı, sen (rogero cfw kullandığın için sağdaki usb girişine takıcak)flash belleği ve reactpsn açıp exdatayla gerçekleştirmen gereken adım böyle yapıcan

      Sil
  13. ok. bide sağ tarafa takıp deneyim flashı. yine aynı işlemleri yapıyorum

    YanıtlaSil
  14. abi sağda da olmadı. programları kurabildim usb yi gördü. ama aa adında oluşturduğumuz hesabın adı yine aa olarak kalıyor değişmiyo. hem R1 e basılı tutarak denedim hem R1 L1 O tuşlarına aynı anda basılı tuttum reactpsn programını çalıştırdığım da hesap aa olarak kalıyor. reactpsn programını sildim aa hesabını sildim tekrar sola taktım usb yi, bi daha baştan denedim programları kurdum sonra devv usb deb exdata klasöründen rap dosyasını name-home dan exdata klasörüne ulaşıp buraya kopyaladım. usb yi çıkardım tekrar name-home penceresinden exdata klasörünü kontrol ettim içinde yapıştırdığım rap dosyası duruyodu sıkıntı yok. sol da dediğin adımlar harfi harfine yapılıyor, sağda programları kurduktan sonra hesap ismi aa da kalıyor ondan ileri gitmiyor. kusura bakma abi seninde başını şişirdim kaç gündür. seni uğraştırmamak için googleden çok ardım taradım senden başka böyle bir pass code programından bahseden de bilende yok. mecbur senden yardım istiyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3.Pass code olan pkg uzantılı dosyayı belleğimizin ana dizinine attım instale package files'tan yükleyin.

      BU ADIMA DİKKAT ETTİN Mİ.

      exdata klasöründen rap dosyasını name-home dan exdata klasörüne ulaşıp buraya kopyaladım.

      BÖYLE BİR İŞLEM YAPIMCAKSIN BU İŞLEMİ REACTPSN YAPMASI GEREKİYOR.ORAYA ATTIĞIN DOSYALARI SİL ADIMLARA DİKKAT EDEREK TEKRAR YAP.

      Sil
  15. Pes2013 BLUS 31029 online pass ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bölge kodlarının bir önemi yok işlemi uygulayabilrsin

      Sil
  16. kardesım bnm bles1709 çalısırmı ? bide rebug olayını nerden bakıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum bu işlemde bölge kodunun bir önemi yok tüm peslerde çalışır.ps3 açılırken yazar rebug diye yada multimandan sistem bilgisinden baka bilirsin zaten rebug veya diğer cfwlerde pek farkı yok program hpsinde çalışıyor.2.adıma dikkat etmen yetrli olucaktır

      Sil
  17. dostum olmuyor. sağol emeğine sağlık. çalışmalarında başarılar

    YanıtlaSil
  18. aynen olmadı kardesım kayıt ol felan dior :(

    YanıtlaSil
  19. birde önceden o psn hesabın adı degısıodu ve uyarı gelıodu sımdı onalr da yok

    YanıtlaSil
  20. soldan takınca profil ismi degisior

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. soldakine takınca aa adındaki isim reactpsn edat rif seklinde geliyo mu? isim değisiyorsa orda islemi doğru yapıyosun demek.peki

      3.ADIMA DİKKAT ETTN Mİ.Pass code olan pkg uzantılı dosyayı belleğimizin ana dizinine attım instale package files'tan yükleyin.bu işlemden sonra react psn kullanman gerekiyor

      Sil
    2. react psndnmı gırces oyuna ? bde baskaoyunların pkgsını nerden buabılrız ?

      Sil
    3. sorduğum sorulara cevap alamadım sana yardımcı olabilmem için sorduğum sorulara cevap vermen lazım soruya soruyla cvp verirsen sana yardımcı olamam

      Sil
    4. evet sola takınc profil gelior.evet pkgyıda yukledım aama sonu anlamadım react psn denmı gırcem oyuna

      Sil
    5. başka bir hesaptan giriş yap. Başka pkg veya dlc map veya psn oyunları yada pass codlar için bu proğramı kullanarak indirebilirsin.
      http://www.mediafire.com/?kywat0jol4ndxk1

      Sil
    6. baska hesap derken psn hesabımı yoksa su ps3 user hesabımı ?

      Sil
    7. bu ındırdıgımde onlıne pkg yokkı cıdeo ps1 2 3 dlc felan var pkg hangısı ?

      Sil
  21. videoyla aynı gıdıom ama sonuc aynı onlıne seceneklerınızı secın dııp code gır dıor baska oyunların pks larını nerden bulabılırız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CFW'nin rebug olup olmadığına bakmışmıydın.herseyi aynı yaptıysan çalışması gerekir...

      Sil
    2. walla saten sağda olmuyor psn ismi değismior sadece solda calısıor o yuzden sağda olmuor rebug olup olmadıgını bılmıorum

      Sil
    3. ama cfw 4,30 onu bılıom :)

      Sil
  22. kardesım sana ulasabılcek bi sey varmı tel face msn felan ben mmeslela psn stufdan ındırdıgım pkg ları nereden yuklıcem nasıl yuklıcem ya pes olmadı neyı ynlıs yapıom çıldırcam lutfe nyardım ett

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum ne tarfta oturuyosun gel dükkanımıza halledelim

      Sil
  23. ben ankaradayım sorunum çözülemezmı ya ? psn stufdan ındırdıklerımı nasıl nerden kurucam ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rehber hazırlanıyor yakın zamanda paylışılcak

      Sil
  24. sarıyerli dostum. ben ps3 ü sana kargolasam. sen pes 2013 ü kaldırıp tekrar kursan. (çünkü bu pass codu yapmaya çalışırken oyunu bozdum galiba hata veriyo oyun esnasında) bu türkçe spikeri, süper ligi ve pass codu halledip online hazır hale getirip tekrar bana yollayabilirmisin. birde 1-2 oyun var onlarıda yüklemeni isticem senden. olur dersen ne kadara yaparsın bana onuda belirtirsen sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ypstrps3@gmail.com bana bu mail adresinden ulaşabilirsin.iletişim bilgilerini bırakırsan irtibata gecelim

      Sil
  25. ARkadaslar sorunu uldum ve çözdüm.Sorun bu reactpsnler 4.30 da çalısmıor yada bende çalışmıor ben 4.31 cfw kurdum ve çalısıor sarıyerlı sanda tesekkur ederım pesonlıne oyanayabılıorum artık .

    YanıtlaSil
  26. sarıyerlı ısı sorucam btılfeıd ad kompay 2 ındırdım snn verdıgın lınkden ama açmadı 80029513 hata kodu aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HANGİ cfw kullanıyorsun cdle açmayı denedin mi bide oyunun pkg pack kurarak dene

      Sil
  27. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. bles1710 icin gecerlimi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum bu işlemde bölge kodunun bir önemi yok her sürüme uyumludur

      Sil
  29. beni şu an 4.30 cfw ye sahibim online oynamam için ne yapmam gerekiyor :S 4.31 emi geçmek gerekiyor geçme işlemini nasıl yapabilirim.

    YanıtlaSil
  30. we re sorry but you are not permitted to register an online pass which is required to access all online features
    uyarısı alıyorum ne yapmam gerekiyor online pass alınıyormu sadece onu alsak yapabilirmiyiz alsak nereye girebiliriz .. yardımcı olurmusnunz lütfenn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni bir psn hesabı al TÜRKİYEDEN olsun ve ps3 sisteminin tarih ve saat ayarları günümüzle birebir doğru olsun bunları yapıp tekrar dene

      Sil
  31. Bilgisayarda online oynamanın bir yolu var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum bilgisayar konusunda yardımcı olamıycam

      Sil
  32. selamın aleyküm hayırlı kandiller kardeşim bles1709 benim oyun kodum ve sistem çalışmadı varmı bildiğin bi çözümü ben dosya isimlerini bles1709 olarak değiştirerekte yaptım yine olmadı ilgilenirsen sevinirim Allaha emanet ol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aleyküm selam hayırlı kandiller,bles kodlarının bir önemi yok bu yöntem tüm bles kodlarıyla uyumludur.şuan 4.41.cfw çıktı senin sistem hangi cfw kurulu

      Sil
  33. Merhaba ben yapamadım siz bana pass code alabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  34. merhaba ben react psn 3.00 yüklüyorum react psn 3.00 açıp r1 tuşuna basılı tutuyorum fakat exdata diye klasor oluşmuyor aa kullanıcı adıda aynen kalıyor nasıl yapacağım lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  35. dün yaptım oldu oyunu online oynydm bgn psnye giriş yapamyorm giriş yaparken sistem güncelleme çkyo 4 55 güncelle diyor. sistemim 3 55 versiyondur güncellersem oyun oynayamam multiman gider nasıl yapabilirim yardım edin

    YanıtlaSil

Yorumunuz alınmıştır. En kısa sürede size cevap verilecektir. Teşekkür ederiz. ypstrps3