Evet arkadaşlar  uzun bir bekleyişten sonra Call of Duty Black Ops II  revolutıon mapıda çıktı.Benim sabırsızlıkla beklediğin dlc maplardan biriydi. TabiNuketown Zombie ve  Nuketown 2025'de unutmamak lazım,Şimdi bu mapın kurulumunu nasıl yapacağınızı adım adım anlatıcam  işlemleri sırasıyla takip ederseniz yüklemi işleminde bir sorun yaşamazsınız. 

BLACK OPS2 DLC MAPLARI



Map 1 BLES01717 

Map 2 BLES01717 

Map 3 BLES01717 

DLC RAPLAR

KURULUM REHBERİ

Gerekli dosyaları indirdikten sonra kurulum işlemine geçelim bunu için aşağıdaki yardımcı videoyu izleyin.
Not; Dlc map kurulumu için mapları lisanlamamız gerekiyor bunun içinde reActPSN_ kullanmanız gerekmektedir.Unutmadan oyun en son versiyonu yani 1.07 update pack kurulu olmalı aksi halde  REVOLUTION map açılmaz.


KURULUM VİDEOSU
Axact

Admin

Akom Playstation PS3 - PS4 Teknik Servis İletişim Hattı: +90 0545 735 28 97 [İstanbul-Fatih]

Post A Comment:

20 comments:

  1. Kardeşim bu zombi maplerini offline olarak oynayabilir miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dostum offline veya online veya lan bağlantı kurarak oyniyabilirsin

      Sil
  2. Yok üstad hepsini yaptım olmuyor hatta save dosyalarını filan hepsini sildim olmuyor indirdiğim dlc yle oyunun koduda aynı olmuyor.Oyuna girdiğim zaman ana menuye atıyo.Ama versiyon olarak en son olan 1.08 var 1.07 yi edinemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1.08 sorunsuzca çalışıyor.Hangi cfw kullanıyorsun,reactpsn yapılması gereken işlemleri sırasıyla doğru bir şekilde yaptın mı?

      Sil
  3. Hepsini yaptım hatta aa ile açtığım kullanıcının adıda değişti ama yinede oyuna girdiğim zaman tekrar ana menuye atıyo.Ayrıca hangi cfw kullanıldığına nerden bakuyoruz ben sistem bilgilrinden bakıyorumda hiç e3 yazmıy.

    YanıtlaSil
  4. Yani bi ps3 açtığımda rogero yazıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rogero hangi sürümü ?
      Ps3 saat ve tarih ayarlarını günümüzle birebir yap tekrar oyuna girmeyi dene...

      Sil
  5. saten tam güncel üstad,4.30 cfw

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. REBUG 4.31 KURULUMUNU YAP YADA ROGERONUN EN SON ÇIKAN SÜRÜMÜNÜ,TEKRAR DENE VE SİSTEM SAAT AYARLARINA DİKKAT ET.

      Sil
  6. sarıyerli kardeşim bende dediğin her şeyi harfi harfine yaptım ama ilk kurduğumda sadece multi nuketown oldu sonrakilerde hiç biri olmadı sadece zombi nuketown'ı denediğimde de oyuna giriyorum dünyanın üstünde new yazıyor ama yeni harita yok.Rogero 4.30 kullanıyorum sistem saat ayarlarını falan her şeyi tamam reactpsn olayınıda düzgün yapıyorum ama olmuyor acaba bir yol gösterebilir misin ?

    YanıtlaSil
  7. tsk sarıyerlı senın sayande yenı zonbıes bolumlerı oynuyorlar musterıler cok sahene

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek olumlu sonuç aldıysanız ne mutlu bana, bizi takip etmeye devam edin Black ops Ghosts için geri sayım başladı.11.5.13

      Sil
  8. s.a üstad ben 4.50 cfw kullanıorm reActPSN_ adlı zımbırtı bende hata veriorm unknown cfw hatası online multiplayerde sıkıntı oluo server bulmuo. ama orkı cd takıp baqlandıqımda buluo ama dlc calısmıo bolqe kodları farklı qerci zombiede sıkıntı olmuo 1 kez lost connectıon yazıp atmıştı ama neyse nasıl cozebilirm bu sorunu 4.50 destekli bi reActPSN_ cıksa iyi olurdu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reactpsn hangi sürümü kurulu senin sisteminde

      Sil
    2. kardeş reActPSN 1.10 yazıo xmb menuısunde altındada unknown cfw dio ama aa die actıqım hesapta ise reActpsn v2.0 2rif bilmem ne işte ?. yanlış surummu yuklemişim bu arada black ops 2 de taşına bilir hdd nin içinde bolqe kodunu deqıstirip BLUS31011 yaptım dlc ler calısıo ama online multi dlcler de server bulmuo arıo ama buluo zombilerde ise baqlanıo ama belli bi süre oynuom atıo şimdiden ilgilendqın için tskler.

      Sil
    3. ve araştırıp 2.27 versionunu denedim gene aynı ....s.s.s.s

      Sil
  9. selam sarıyerlı cok guzel yukleme yapmıssın elıne saglık ama ubrısıng mapı yokmu elınde kardesım ...

    YanıtlaSil
  10. selam sarıyerlı bles1717 ıcın uprısıng mapı dlc lazım bı tek o yoktur bulabılırmısın

    YanıtlaSil
  11. s.a kardeşim dlc 6 yada uygulasak sorun olurmu çalışırmı ?

    YanıtlaSil
  12. pes 2013 için yazdım bunu

    YanıtlaSil

Yorumunuz alınmıştır. En kısa sürede size cevap verilecektir. Teşekkür ederiz. ypstrps3