Pes 2013 Mega Savedata v.1.04 Datapack 6.0 ile uyumlu SPOR TOTO LİGİ,PTT 1. LİGİ VE BUNDESLİGA hepsi bir yamada ve TÜM TAKIMLARIN LOGOLARI MEVCUT



YAMA HAKKINDA
Tüm lisanssız takımlar düzeltilmiştir.
* Milli takım oyuncu isimleri düzeltildi
* Tüm Takımlar İsimleri Düzeltilmiştir.
* Eksik olan Formalar Eklendi
*Eksik olan Stadyumlar tamamlandı.
* Eksik olan Stadyumlar tamamlanmıştır.Toplam 69 Tane stadyum.
*Spor Toto Superlig Eklendi
*PTT 1. Lig Eklendi
*Bundesliga eklendi
*Datapack 6.0ile uyumludur.
As Monaco takımı uefa ligine eklendi.(Takım Forması,Logosu,Ve Reklamlarıyla Beraber)
Güncel transferler yapılmıstır. ( alper potuk,neymar,chedjou,götze Bruno alves 
Erman kılıç ve lewandowski )
Bunula beraber oyuna 3 lig eklenmiştir(artık ikilemde kalmaya son)
Bu ligler SPOR TOTO LİGİ,PTT 1. LİGİ VE BUNDESLİGA'DIR.
Yeni yapılan liglerdeki tüm takımların logolarıda eklenmiştir.

SPOR TOTO SÜPER LİGİNE ÇIKAN TAKIMLAR
Torku Konyaspor
Çaykur Rizespor
Kayseri Erciyesspor

PTT 1. LİGİNDEN DÜŞEN TAKIMLAR
İstanbul Büyükşehir
mersin idman
ordu spor

PTT 1. LİGİNE YÜKSELEN TAKIMLAR
Fethiyespor PTT
Balıkesirspor
HATAYSPOR

yapım aşamasında

DAHA BİTMEDİ


Evet iste büyük süpriz Galatasaray ,Fenerbahçe ve Beşiktaş clasik kadrolarını oyuna ekledim.Örnğ;(GS,Hakan Şükür,Hagı,Hasan Şaş ....) (FB,Rıdvan Dilmen,Aykut Kocaman...),(BJK,Sergen Yalçın,Rıza Çalımbay...)





YAMANIN KURULUMU 

*Linkteki dosyayı indirip rardan çıkardıktan sonra Usb belleğimizin ana dizinine kopyalayalım.
*Sırasıyla XMB menüsünden Oyunlar,Kayıtlı veriler diğer değişle Games savedata girerek  usbdeki dosyalarıı sitemimize kopyalayalım.
*Çoklu kopyalamak için üçgen tuşunu kullanabilirsiniz.İşlem sırasında bütün dosyaların okunmasına dikkat edin okuma işlemi tamamlandıktan sonra tümünü kopyala diyerek devam edin.

Oyun datapack 6.0 ile uyumlu elinizde pes 2013 oyunun muhakkak 6.0 güncellemesini kurun.ve aka bininde pes 2013 ile ilgili olan tüm save kayıtlarını silerek Pes 2013 Mega Savedata v.1.04 Datapack 6.0 ile uyumlu yamanın kurulumun yapın.toplam 1003 adet yama dosyası mevcuttur.toplu kopyalama özelliği ile kopyalama islemini yapmanızı tavsiye ediyorum.


Pes 2013 Mega Savedata v.1.04 Datapack 6.0 ile uyumlu SPOR TOTO LİGİ,PTT 1. LİGİ VE

BUNDESLİGA FİNAL  KONUYA ULAŞMAK İÇİN
Axact

Admin

Akom Playstation PS3 - PS4 Teknik Servis İletişim Hattı: +90 0545 735 28 97 [İstanbul-Fatih]

Post A Comment:

62 comments:

  1. selamlar: ingiltere ligi logolar lisansız yapılmış. nostalji ligi formalar yanlış olmuş renkleri. bazı transferler eksik. bursasoprda tuhaf isimler var... eksikleri gördükçe paylaşırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ingiltere ligi logolarını lisansız yapıldı bunun sebebi oyuna maksimum 51 tane logo kayabiliyoruz.yeni yamada SPOR TOTO LİGİ,PTT 1.LİGİ VE BUNDESLİGA ligleri mevcut,üç lig olduğundan logo sayısında yetersiz kalıyo.bunun için ingiltere ligindeki takımların sadece logoları lisanssızdır.diğer eksiklikleri bugun editleyip ilk güncelleme yamasını paylaşcam

      Sil
    2. söz konusu hataları inceledim bursa sporda kadro ve dizilişisinde bir hata bulunmuyor.(elindeki oyunun datapack 6.0 v 1.4 olmasına dikkat et)
      Nostalji bölümünde ise oluşan hatayı düzelttim dosyayı upload ettim.

      Sil
  2. Stadyum editmeleri yaptınız mı?

    YanıtlaSil
  3. selamlar: datapack 6.00 dosyasını multimanla usrdir klasörünün içinde kopyalayıp yapıştırdım ama oyun giriş sayfasında hala 5.00 yazıyor dolayısıyla savedataları oyun yükleyemiyor. Ne yapmam gerekli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işlemi tekrarla bu sefer dosyayı yapıştırırken eski var olan img dosyasini sildikten sonra yapıştır

      Sil
  4. ya benim pes 2013 e hiçbir şey eklemedim sadece türkçe bu indirdiklerimizin hangisini nasıl kurcaz vede türkçe spiker varmı detaylı anlatırsan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. türkçe spikeri yapabılmen için ps3 kirik olması lazım.konu altında yama yükleme rehberinden faydalana bilirsin.

      Sil
  5. ben bunu indirdim orada içinde 1003 dosya war yazıyor 1 dosya war içinde adminç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 155MB BOYUTUNDAKİ DOSYAYI İNDİRMEN GEREKİYOR DAHA SONRA USTÜNEDE GÜNCELLEME YAMASINI KURMAN GEREKLİ

      Sil
  6. öncelikle emeğin için teşekkürler...kırık olmayan ps3 var bende yamayı bahsedildiği indirdim. sonra söylendiği gibi save dataları sildim usb fat32 ps3 e taktım ama game kısmında usb içeriği gözükmüyor, resim video sekmesinde usb içeriği var acaba yanlış birşeymi yapıyorum.. dlc6.0 v1.04... tekrar ilgin için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. Xmb menusunden oyun sekmesine gelerek ps3 kayitli verilere ve yardimci programlara giris yaptigindaa usb cikmasi gerekiyor eger cikmiiyorsa bellegin formatina dikkat et fat32 olmasi gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cevap için teşekkürler. söylediğim gibi ve seninde uyardığın üzre usb fat32...ayrıca dosyaları resim ve video başlıklarının altında usbyi açtığımda görebiliyorum. ama game menüsünün altında sadece usb hakkında usbnin information basamağı çıkıyor içi gözükmüyor. peki resim yada film başlıklarının altına dosyaları kopyalayabiliyorum oradan game sekmesine taşımam mümkün mü? denedim başaramadım bir başka yolu var mıdır? tekrar teşekkürler ilgine, emeğine sağlık...

      Sil
    2. PS3-SAVEDATA

      adında iki klasör açıp iç içe attın dimi ?

      Sil
    3. Pes 2013 Mega Savedata v.1.04 Datapack 6.0 ile uyumlu.rar isimli büyük dosyayı masaüstüne çıkarttım. sonra 1.2 update.rarı masaüstüne çıkarttım ve burdan çıkan dosyayı ilk rar dosyasından çıkan savedatanın içine attım aynı dosyadan var üzerine yazayımmı sorusuna evet dedikten sonra fat32 formatlı usb belleğe yaklaşık bu 365mblık dosyayı attım. sonra ps3te savedatanın altındaki tüm pes2013 dosyalrını sili flashı ps3e taktım usb içeriği sadece video music ve picture başlıklarında gözüküyor fakat game sekmesinde sadece usb boyutu görülebiliyor içerik gözükmüyor. sorun net bir şekilde benden ama nerde hata yapıyorum çözemedim...

      Sil
  8. (fat32 formatlı usb belleğe yaklaşık bu 365mblık dosyayı attım.)

    yazmışsın peki belleğe dosyalrı nasıl attın ana dizine ps3 diye bir klasor oluşturup onun içinede savedata diye ber klasör açıp içine mi attın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle haklısın insan bir konuya yanlış noktadan odaklanınca en basit ve olmazsa olmaz kısımları kaçırabiliyor...yardımların için tekrar teşekkürler ellerine sağlık...

      Sil
    2. Evet biraz öyle oluyor,işin sırrı dikkat etmekte,
      Teşekkür ederim iyi eğlenceler

      Sil
  9. merhaba 1003 tane olan yamayı kurdum datapack 6,00 yaptım versiyonuda 1,04 yaptım fakat playstaionda oyuna girdiğimde tekrar verileri kur dediğim zaman uefa ligi çıkmıyor ne yapman gerekiyor bide 994 tane olan yamayı kurcakmıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ps3 sistemindeki bütün savedataları sil tekrar dosyayı indir ve sisteme kopyala yap.(994 tane olan yamayı kur)

      Sil
  10. merabalar benim ps3 994 dosyalı yamayı kopyaladım datayı güncelledim ama hala datapec2 v 1.04 gözüküyor videonuzdakileri harfiyen yaptım acaba nerede hata yapıyorum lütfen yardımm

    YanıtlaSil
  11. MERABA ben videodaki tüm işlemleri yaptım ama datapac 6 olmuyor version 1.04 oluyor data olmuyor neden acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dt0f isimli img dosyasını belirtilen dizine kopyaladın mı?

      Sil
  12. EVET KOPYALADIM ama yinede olmadı bide benim indirdiğim dt0f deil dt0 2 falan yazıyor

    YanıtlaSil
  13. dt0f kopyaladığımız dizinden silmemiz gereken bişeymi var acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapman gereken :
      https://disk.yandex.com.tr/public/?hash=4%2FADBDTcu7lLNaOnYrPrZ%2Bl7CwuSgDbgtEwQY0B6%2FnA%3D%3A%2Fdatapack%206.0%2F

      bu linkteki dt0f.img oyunun usdır klasörüne kopyalaman.

      Sil
  14. yardımlarınız için sağolun ama ban bi hata ettim usrdr içindeki dt0f diye bi img vardı omu sildim sizden indirdiğim dt0f dosyasını kopyaladım maalesef bus efer oyun artık hiç açılmadı başlangıçtaki sol alttaki mavi daire sürekli dönüyor ama oyun başlamıyor ne yapmam laziım yardımlarınız için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukarıda yer alan linkteki dosyayı indirip kurulumunu yaptın dimi ?

      bide bu dosyayı indir ve usdıra kopyala

      https://mega.co.nz/#!Wh5jDC7T!amktJDeHt4mCkfaJ8uDERyvu8D4BNUZZr_9mp9bcnlU

      Sil
  15. sürekli oynadığım bi oyundu arftık calışmıyor umarım bana yardımcı olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Yanıtlar
    1. güncelleme aksam gelicek şuanlık link yenilendi

      Sil
  18. Burada linkteki yamayı kuruyorum şuan 994 tane dosya kopyalıyor. Bu güncel olan mı yani? Ekstra birşey kurmak gerekiyor mu üstüne?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Veri Bozuk hatası veriyor oyun başta düzenleme verilerini yüklerken. Nerede yanlış yapmış olabilirim? Rehberdeki video ile eş zamanlı yaptım herşeyi.

      Sil
  19. Yok olmuyor bir türlü sabahtan beri deniyorum datapack te filan hiçbir sorun yok herşey güncel ama yinede verileri yüklerken veri bozuk diyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜN BOYUNCA YENİ GÜNCELLEMİ İLE MEŞGÜLDÜM YAPIMI HAYLADA DEVAM EDİYOR BRAZDA BEKLEMENİ TAVSİYE EDERİM.

      Sil
    2. Üstad yeni güncellemeyi yükleyim ben en iyisi hem onda bu tarz sorun yaşamam heralde. İnşallah en kısa zamanda biter. Çalışmanda başarılar dilerim.

      Sil
  20. meraba ben pes 13 6.00 ve 1.4 sürümünü kullanıyorum ama usb li olan kısmı anlamadm windows 7 ye uyumlu mu? nasl yaparm yardmlarnzı bekliyorum smdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  21. Kardeşim ps3 yüz nasıl yapılıyor ? Ben pcde ps,blender ve ggs ile yapıp oyuna aktaryorum fakat ps3e nasıl atılıyor bilmiyorum. Beni Bilgilendirir misin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zahmetli bir iştir edit motorunu kullan

      Sil
  22. YAMAYI YUKLEDIM SORUSUZ CALISIYOR AMA TRANSEFER YAPTIM TRANSFERI GERI DONDURDUM TEKRAR VE SACMALADI BASKA OYUNCULAR GELDI BUNU BI CARESI VARMI Y

    YanıtlaSil
  23. benim multiman acilmiyor buyuzden baska yerde yamayi sanil kura bilirim lutfen yardimci olunn

    YanıtlaSil
  24. ayrica usb nin icindeki dosayalari goremiyorum ve buyuzden copy yapamiyorum lutfen yardimci olun !!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  25. selam sarıyerlı benım cafem varda bu yamayı kurdum guzel olmus elıne saglık ama musterıler kafasına gore trasfer yapıyor bende trasferlerden resetleyınce yıne eskı kadrolar gelıyor neymar falan gıdıyor bunun bı sanerı varmı tekrar yamayı sıl kur fılan yapmadan

    YanıtlaSil
  26. bizimle iletişime gecin detayli anlatim yapmamiz lazim

    YanıtlaSil
  27. selam abıcım ındırıdım yamayı herseyı yaptım elıne saglık ama tek sorun musterıler kendı trasfer yaoptıguınde bende gerı resetleyınce oyunu senın yamada trasfer olanlarda gıdıyor bunu sabıtleyen bı yama yapamazmısınız pes 2013 cok tutuldu musterıler guncel ıstıyor kadroyu ıyı calısmalar sımdıden

    YanıtlaSil
  28. bnm ps3üm kırılmamış pes 2013de orjinal ne yapmam gerektiğini bilmiorm 1 2 kişi daha sormuş ama ne dediğinden anlıyamadım biraz anlaşılır anlatırmısın lütfen acill şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. psn hesabi al. oyuna giriş yap. datapack ve versiyon güncellemesini yap. daha sonra yamayı kur. veye konu altınta yer alan yama kurma rehberine gözat

      Sil
  29. şu an burda olan varmı arkadaşlar ben bu data packleri yapamıyorum bana yardımcı olmak istermisiniz sevgiler saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. datapack kurulumu videosu mevcut sitede aratabilirsiniz

      Sil
  30. Sıfırdan yeni bir oyun aldım. Herhangi bir datapack veya versiyon da yok. Ne yapmam gerekiyor? Hangi dosyaları sırasıyla indireceğim?

    YanıtlaSil
  31. Soruma bir türlü cevap alamadım? Yardımcı olur musunuz lütfen? Makinam kırılmamış ve elimdeki oyun orjinal. Bu yamayı ve datapack kullanmam için muhakkak PSN Hesabı mı almak gerekiyor? Evimde net kullanmıyorum. Vodem bağlantısı var sanırım o da işe yaramaz. Ne yapmam gerekiyor? PES tutkunu olarak artık lisanssız ve Türkiye Ligi olmadan da oynamak istemiyorum. Bana bir yol haritası çizebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Psñ hesabı alman gerekiyor ve cihazi internet baglaman gerekiyor daha sonra oyuna girerek guncellemen lazim.

      Sil
    2. Eyvallah kardeşim çok teşekkür ederim. Sizin yeriniz nerede gelsem makinayı kırdırsak veya makinayı kırdırmak mantıklı mıdır?

      Sil
  32. Kardeş bende logoları ve isimleri düzenledim yamayı kurarsam hepsi silinecek mi bide benim datapack 6.00 savedata 1.00 sıkıntı olurmu

    YanıtlaSil
  33. Hocam Merhaba,Ps3 Sistem Geri Yüklediğim için Pes13'e Yama yapamıyorum Datapack vs. güncelleyemediğimden Dolayı. Bu Sorunu nasıl halledebilirim? Datapack olmadığı için yama da yapamıyorum. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ps3 kırık mı yoksa orjinal mi bu ayrıntı önemli

      Sil
  34. admin nerden indireceğiz hata veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yamanın linkleri kaldırılmıştır. lütfen www.sariyerlipesyama.com ziyaret ediniz.

      Sil

Yorumunuz alınmıştır. En kısa sürede size cevap verilecektir. Teşekkür ederiz. ypstrps3