PES 2016 18 Eylül'de Çıkıyor Ps4 Pes 2016 İnceleme Tanıtım Videosu

PES 2016 Eylül 18'de çıkacak. Geri sayım başladı bu sene umuyoruz ki pes 2016 tutması ps3 cafeler de oynanması 4 yıllık pes 2013 artık son bulmasını umuyoruz. Tabi bunun için pes 2016 oynanabilirliği çok önemli, pes 2016 ps3 cafelerde tutması ve oynanması için pes 2013 oynanış tarzının pes 201'ya kısmı bölümlerde yansıtılması olması etkili olur. Özellikler pes 2015 oynayan pes severler 2016 geçişte bir sorun yaşamayacaktır. Ancak pes 2013'ten 2016 geçiş yapanlar için işler zor gidebilir. Bu noktada ps3 cafe sahiblerinin ısrarcı tavırları devreye giriyor artık müşterileriniz üzerinde biraz daha baskıcı ve ısrarcı olmanız gerekecek. Umuyoruz ki pes 2016 sevilir tutulur herkes tarafından oynanır ve pes 2013 defteri kapanır.
Şimdi sizlere Bu sene eylül 18'de çıkacak pes 2016 için detaylı bilgiler vereceğiz.

Pes 2016'da kapak yıldızı Brazilyalı oyuncu Neymar yer alıyor.

Brezilyalı oyuncu Neymar PES 2016 ile ilgili açıklamalar yaptı

“PES 2016’nın kapak yıldızı olmak benim için büyük bir onur. Seri, sunduğu geniş hakimiyet ve gerçekçilikle beğeni topluyor. Ben de Konami gibi başarılı bir ekiple çalışmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Oyunu geliştirmek için konulan büyük çaba ve dünyanın en iyi oyuncularının gerçekçi görünmesi ve gerçekçi oynanış sunması beni büyülüyor.Kendimi oyunda görmeyi bekleyemiyorum.”



Pes 2016 da Bizi Bekleyen Bazı Yenilikler

-Yeni pas animasyonları
-Yeni şut animasyonları
-Yeni gol sevinçleri
-Gol sevinçlerini kendimiz kontrol edebileceğiz..
-Yeni spikerler
-Dinamik Hava Koşulları
-Gelişmiş Yapay Zeka
-Pas Şut Akarken Çim Kalkma animasyonları
-Seyirci Animasyonları Işıklandırma Efekleri
-Yeni Düşme Animasyonları
-İkili mücadelelerde Oyuncu içinden geçme yok
-Yenilenen Ana Lig
-Yağmur yağışları oyunu etkiliyor ve su sıçramaları eklenmiş

ve dahası açıklanmayan bir çok ayrıntı ve yenikler videolar paylaşıldıkça paylaşımlar yapılacak.

Ps4 Pes 2016 Tanıtım videoları


Axact

Admin

Akom Playstation PS3 - PS4 Teknik Servis İletişim Hattı: +90 0545 735 28 97 [İstanbul-Fatih]

Post A Comment:

0 comments:

Yorumunuz alınmıştır. En kısa sürede size cevap verilecektir. Teşekkür ederiz. ypstrps3