BEN 4 GÜN ÖNCE BU KONUYLA İLGİLENMEYE BASLADIM HİÇ BİR YERDE DÜZGÜN BİR KAYNAK BULUMADIM AMA PES ETMEDİM 2 GÜN BOYUNCA UĞRAŞTIM SONUNDA OLAYI ÇÖZDÜM.

ÖNCELİKLE BU PROGRAM NE İŞE YARIYOR PLAYSTATION3,PLAYSTATION2, XBOX, PSP, KONSOLLAR ARASINDA LAN GAME ÖZELLİĞİ OLAN BİR ÇOK OYUNU KARŞILIKLI OYNAMAMIZA OLANAK SAĞLIYOR.

PLAYSTATION 3 KULLANICILARININ OYNİYABİLCEĞİ BAZI OYUNLAR 
Blur
Borderlands
Call of Duty 4
Call of Duty Black OPS
Call of Duty Modern Warfare
Call of Duty Modern Warfare 2
Call of Duty Modern Warfare 3
Call of Duty: World at War
Condemned 2
Conflict: Denied Ops
Dark Sector
DiRT
DiRT 2
F.E.A.R
F1 2010
Fairytale Fights
Fifa 2011
Formula 1 Championship
Ghost Recon Advanced Warfighter 2
H.A.W.X 2
Haze
Kane & Lynch Dead Man
Kane and Lynch 2: Dog Days
Lord of the Rings: Conquest
OFP Dragon Rising
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
Rainbow Six Vegas
Red Dead Redemption
Red Fraction Guerrilla
Saints Row 2
Saints Row 3
The Darkness
TimeShift
Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter 2
Tom Clancy’s HAWX
Tom Clancy’s HAWX 2
Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2
Unreal Tournament 3
Uncharted 3
Warhawk

NEYSE ARKADAŞLAR GELELİM BU İŞLEMİ NASIL YAPACAĞIMIZA 

ÖNCELİKLE BAĞLI OLMASI GEREKİYOR. 

1.ADIM

SWİTCHLE PS3 ve Bilgisayarımız arasında bağlantı kurma

2.ADIM

PS3de yapılması gereken işlemler



3.ADIM BİLGİSAYARDA YAPILACAK İŞLEMLER 

XLİNK KAİ SAYFASINA ÜYE OLARAK KULLUNICI ADI VE ŞİFRE ALMAMIZ GEREKİYOR.DAHA SONRA 
MAİL ADRESİMİZE GELEN AKTİVASYON KODUYLA ÜYELİĞİ TAMALAMALIYIZ.

DAHA SONRA AŞAĞIDAKİ GEREKLİ DOSYALARI İNDİRELİM.




GEREKLİ DOSYALARI İNDİRDİKTEN SONRA KURULUMU GERÇEKLEŞTİRELİM.



Start Kai 
Start User Interface
Configure Kai

ŞEKLİNDE 3 TANE DOSYAMIZ YÜKLENCEK İLK OLARAK Start Kai AÇARAK SİSTEME İLK GİRİŞİMİZİ YAPIYORUZ.

not Win7 kullanıcısı veya vista kullanıcısıysanız start Kai sağ tıklayıp özelliklerden
uyumluluk sekmesine gelerek orda bu proğramı çalıştıracağın uyumluluk modunu sekmesinde 
(Service Pack 2) seçicez ve olarak Bu programı yönetici olarak çalıştı işaretliyip.tamama basıp ayarlarımızı
onaylıycaz



Start User Interface AÇIYORUZ.

BUNDAN SONRA XLİNK KAİ İÇİN 30000 PORT AÇMAMIZ GEREKİYOR BU İSLEM İÇİN simple_port PROGRAMINI KULLANCAZ.


4.ADIM


PORT AÇMA


GEREKLİ İŞLEMLERİ SIRASIYLA YAPIN.
PORT AÇMA İSLEMİMİZ BİTTİKTEN SONRA 
Start User Interface TEKRAR AÇIN VE AŞAĞIDAKİ RESİMDE GÖRDÜĞÜNZ GİBİ BAĞLANTILARINIZ YES OLUP OLMADIĞINA DİKKAT EDİN.

5.ADIM

XLİN KAİ İLE ODA AÇMA VE AÇIK OLAN ODALARA BAĞLANMA





Not:Takıldığınız yerler olursa yardımcı olmaya hazırım. 


Gün içerisinde call of duty oyununda arena kurmuş olucam arena adı YPSTR Arenanın şifresi ypstr olucak istiyen arkadaşlar giriş yapabilirler

Doğruluk Testi

Yorumlarınızı eksik etmeyin!




Axact

Admin

Akom Playstation PS3 - PS4 Teknik Servis İletişim Hattı: +90 0545 735 28 97 [İstanbul-Fatih]

Post A Comment:

0 comments:

Yorumunuz alınmıştır. En kısa sürede size cevap verilecektir. Teşekkür ederiz. ypstrps3