Evet arkadaşlar Rogero son olarak geliştirdiği cfw 4.30 son sürümü V2.03 yayınlandı. Aşağıdaki Adımları Takip ederek sisteme geçiş yapabilirsiniz.

Evet arkadaşlar Rogero son olarak geliştirdiği cfw 4.30 son sürümü V2.03  yayınlandı.
Aşağıdaki Adımları Takip ederek sisteme geçiş yapabilirsiniz.



1.ADIM
UBS BELLEĞİMİZE PS3-UPDATE ŞEKLİNDE İÇ İÇE İKİ TANE KLASÖR OLUŞTURALIM.

2.ADIM
 ROGERO 4.30v2.03 CFW AŞAĞIDAKİ LİNKLERDEN HERHANGİ BİRİNDEN İNDİRİN




http://uploaded.net/file/t6bmo2sn
http://www.mediafire.com/?zxcm68f9cn7zlmw

3.ADIM
İNDİRİLEN   4.30v2.03 CFW  USB BELLEK ARACILIYLA PS3 Recovery Menüden kurulumunu yapın.

4.ADIM

Daha sonra Install Package Files sekmesine gelerek MULTİMANİN kurulumunu yapın.
http://www7.zippyshare.com/v/76596422/file.html

5.ADIM

Artık sisteminiz  ROGERO 4.30V2.03 olmuştur.Dilediğiniz oyunu sisteminize kurup tadını çıkarın unutmayın istediğiniz her oyunu online oynama imkanınız var.


AKOMPS PS3|PS4 TEKNİK DESTEK SERVİSİ

 İletişim:  Süleymaniye mahallesi Fetva yukuşu Güneş han no:3 Kat:2 Fatih/Eminönü/İstanbul ( İstanbul Ticaret Üniversitesi Karşısında 400 metre kadar ileride sağda Kubbe-i ask cafe'nin alt katı ) '545 735 28 97'

Axact

Admin

Akom Playstation PS3 - PS4 Teknik Servis İletişim Hattı: +90 0545 735 28 97 [İstanbul-Fatih]

Post A Comment:

8 comments:

  1. dostum merhaba, bişey sorcam. Bunu yaptığımızda play station kırılmış gibi mi, oluyo onu anlamadım? Kusura bakma yeniyim biraz. Yani ps3 hafızasına istediğimiz oyunu atıp oynayabiliyor muyuz? Benim ps3 orjinal şu an.

    YanıtlaSil
  2. evet ps3 hafızasına istediğimiz oyunu atıp oynayabiliyoruz.YANLIZ ŞUNA DİKKAT ETMEN LAZIM BU İSLEMİ YAPABİLMEN İÇİN PS3 SİSTEMİ 3.55 VERSİYONUNDA OLMALI 3.55 VERSİYONUNUN ÜSTÜNE KURABİLİYORUZ.

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim, şimdi indirip deniycem. Şu an ps3 yanımda değğil, versiyonunu bilmyorum ancak 3.55 den büyükse bi sorun olur mu?

    YanıtlaSil
  4. s.a. versiyonu 4.30 olan makinalar için bu işlemi yapamiyiyor muyuz? yapabilmemiz içine ne gerekli?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım 4.30 kullanıyorsunuz ve orjinal,Rogero 4.30 cfw kurulumuu yapabilmen için sistemin 3.55 cfw olması gerekir yada ofw.sakın 4.30 üstüne hiç bir cfw kurma sistem brick olur.eğer sen ps3 kırdırmak istiyosun istediğin her oyunun ps3 kolayca kurup oynamıyı düşünüyorsan.Cihazı 3.55 düşürmemz gerekiyor.Bunun için benmle iletişime geçebilrsin.

      Sil
    2. Hocam gmail adresinize mail attım.

      Sil
  5. bende slim ps3 var sistemimde 4.76 onun üzerine kurulabiliyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ps3 kırık değil ise bu işlemi yapamazsınız.

      Sil

Yorumunuz alınmıştır. En kısa sürede size cevap verilecektir. Teşekkür ederiz. ypstrps3