ps3 pes 2013 için türkçe spiker yaması bu yamayı indirerek pes 2013 oyununuza atabilirsiniz.

Kesinlikle denemeniz gereken bir spiker yamasıdır. Özellikler Ps3 Cafe sahiplerinin denemelerini tavsiye ederim. Anlatım sesi oldukça kısık dolgun ve net



KURULUM
İndirdiğimiz dosyayı rar’dan çıkarın
rar’dan çıkan dt00_e adlı ses dosyayısını
PS3_GAME / USRDIR İçine atın
Var olan dosya ile değiştirilsin mi sorusuna evet diyerek devam edelim

Eğer oyun ps3 sisteminde önceden yüklenmiş ise sırasıyla
Multimanı açarak start-select kombinasyonu ile mmos görünümünü açın. /ps3 root klasöründen/dev_hdd0/game/bles01708(oyunun klasörü)/usdır içine kopyalayın.
çıkan uyarıya evet diyerek devam edin artık pes 2013 Türkçe spiker yapmış oldunuz

Rar Şifresi :ypstrps3

Axact

Admin

Akom Playstation PS3 - PS4 Teknik Servis İletişim Hattı: +90 0545 735 28 97 [İstanbul-Fatih]

Post A Comment:

24 comments:

  1. flash a atıp nasıl yapcaz anlamadımda ps 3 ün kırdırılmasımı gerek acil lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu işlemi yapabilmen için ps3 sistem dosyalarına erişebilmen lazım bunun içinde ps3 cfw olması lazım yani kırılması gerek

      Sil
    2. selam ben bunu yukledim ve simdi kopyaliyorum bunun icin jailbreak gerekmi? ve jailbreak nasil yapilir?

      Sil
  2. ben korsan kullanıyorum ps 3 ü ve bir kere bir şey yüklemiştim usb den ps3 e ama internete bağlanmış ve tekrar ps ciye götürüp tekrar kırdırmam gerekiyormus ve buda 150 tl ye mal oldu bunda öyle bi sorun olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun olmaz Sen ps3 sistemini yükseltmissindir yanlışlıkla cfwden ofw yapmmışsındır.Türkçe sipker yamasıni kurabilirsin adımları izleyerek

      Sil
  3. arkadaşlar benım pes 13 te İngilizce veya turkçe yok almanca oynuyorum olmuyo. yenıden ındırcem ama torrent bulamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dil seçeneklerinde tek dil almanca mı var.spikeri türkçe yaptın mı ?

      Sil
  4. ben orijinal kırılmamış kullanıyorum diğer yamanızı kurdum spor toto yu oldu bu spikerde olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spiker yamasını kurman için oyun dosyalarına ulaşman lazım buda orjinal kasalarda mümkün değil.

      Sil
  5. bende ps3 ün son güncel sistemi var 4.35 mi neydi sanırım bunu kırmak mümkün mü. sordm birkaç yere versiyon düşürmem gerekiyormus direk versiyon düşürmeden kurulurmu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3.55 düşürülmesi gerekiyor.e3 flashla eğer ps3 bunu destekliyorsa

      Sil
  6. bişey sorucam benim ps3 üm orjinal kırık değil bide pes 2013 ün V1.0 internette yok var ama wınn var yani güncelleyemiyorumda V1.0 A UYGUN OLAN BİŞEY VARMI yada becburen kırdırmammı lazım lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  7. Ben kırılmış kasa kullanıyorum multiman den bendede var fakat bir güncelleme yaptınız bu güncellemeden dolayı oyunlarıma bir zarar gelirmi yoksa içim rahat oolabilirmi ? korkuyorum bidaha para vermekten ?

    YanıtlaSil
  8. cihazına internet vermen gerekiyor versiyon dqn ziyade datapack 6.0 yuklemelisin boyutu 160 mb dı sanırım. senin elindeki versiyona uygun bir yama yok

    YanıtlaSil
  9. yapman gereken sey oyunun guncellemesini yapmak datapack 6.0 bunuda oyunun icine usdir klasorune atican. bu guncellem oyunla alakalıdır. sisteme zarar vermez

    YanıtlaSil
  10. Merhaba
    Sizde acil bir kac sorum olacak. Yardimci olursaniz sevinirim.

    Elimde
    5 adet Orijinal 4.21 PS3 ( Önceden 3.55 Versiyon du , Pes 2013 Cd leri ile 4.21 e yükseldi. )
    2 adet 3.55 Multiman ( Sıfır aldigimdan beri 3.55 olarak duruyor )
    1 adet 4.46 Orijinal ( 3.55 Multiman idi. Pes 2013 Cd ile 4.21 Yükseldi. Sonra netten güncelleme yaptim 4.46 yükseldi )
    Ps3 bulunmakta…

    Nette cok arastirdim ama temiz bilgilere yada aciklayici bilgilere ulasamadim. Güvenemedim.
    1- 3.55 Multiman Ps3 lerde Pes 2013 oynatabilirmiyim ? Oynatmak için ne yapmam lazim ?
    2- Orijinal 4.21 lere Multiman kurabilirmiyim ?
    3- Orijinal 4.46 Multiman kurabilirmiyim ? Kurmak için ne yapmam lazim ?



    Cevap verirseniz cok memnun kalirim. İlgilnize Simdiden tesekkürler.

    YanıtlaSil
  11. 1-Evet oynatabilirsin,bi takım işlemler yaptıktan sonra

    2-orjinal 4.21 lere multiman kurabilmen için bu kasalara versiyon düşürme işlemi yaptırman gerekiyor e3 flash ile bu senin yapabilceği bir işlem değil.(biz bu işlemi yapıyoruz garantili bir şekilde, 534-586-564-36)

    3-Dediğim gibi versiyon düşürme işlemi yapmamız lazım bizimle iletişime geçin

    YanıtlaSil
  12. TR SPİKER 4.0-ps3-ypstrps3.org.rar rar password nedir allah aşkına 1 saatir arıyorum yook ???

    YanıtlaSil
  13. Hocam benim pes 2013 de ingilizce bile yok onu nasil ingilizce yada turkce dil yamasi ekleyebiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ps3 kırık mı yoksa orjinal mi

      Sil
    2. abi ps3 kırık benim ve bende de aynı sorun var pes 2013 ü rus bir siteden indirdim almanca rusça tek var lütfen varsa sen dil dosyalarını update edebilir misin ? pes 2013>usdir>dt05_v.img dosyası lütfen şimdiden teşekkür ederim

      Sil
    3. pes 2013 dil dosyası indir

      https://yadi.sk/d/2au_YABjmyfay

      Sil

Yorumunuz alınmıştır. En kısa sürede size cevap verilecektir. Teşekkür ederiz. ypstrps3