YENİLİKLER
Real madrid Barcelona takımlarının 2014 sezon formaları eklenmiştir.

Yamaya 5 yeni takım eklenmiştir bu takımlar; Türkiye Karması, İngiltere Karması, İspanya Karması, İtalya Karması ve Dünya Karması
Bu özel takımlar için çok özel forma tasarımlarıda yamaya eklenmiştir. Saha dizilişleri ve taktiksel yardımlarda eklenmiştir.

Exstra olarak yama içindeki bazı hatalar giderilmiştir.

Güncellemenin Kurulumu

İlk olarak PES 2013 SRY v2 SAVEDATA'nın kurulumunu yapınız. Daha sonra güncelleme v2.0 indirerek  SRY v2 SAVEDATA üstüne kurunuz.

Güncelleme v2.0 Görseller


Axact

Admin

Akom Playstation PS3 - PS4 Teknik Servis İletişim Hattı: +90 0545 735 28 97 [İstanbul-Fatih]

Post A Comment:

4 comments:

  1. PES 2013 SRY v2 SAVEDATA'nın kurulumunu yaptıktan sonra güncelleme v2.0 indirerek SRY v2 SAVEDATA üstüne kurulumu nasıl yapacağız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sry v2 oyunun kurmanız lazım daha sonra sry v2 savedatayı kurman lazım en son bu güncellemeyi kurmalısın. detaylı bilgi için www.ypstrps.com ziyaret et.

      Sil
  2. merhaba ben dosyayı indirdim , öncekini sildim 800 mb 'dı. şimdikini yükledim , bu da 218 mb. ama pes 2013 açtıgımda herşey baştan kuruyorum , okey tamam ama yine eski haline geliyor , yama ile alakalı hiçbişey yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pes 2013 ps3 sry v2 güncelleme v1.0 bu önceilkle sry v2 oyunun kurmanız lazım daha sonra sry v2 savedatayı kurman lazım en son bu güncellemeyi kurmalısın. detaylı bilgi için www.ypstrps.com ziyaret et.

      Sil

Yorumunuz alınmıştır. En kısa sürede size cevap verilecektir. Teşekkür ederiz. ypstrps3