KURULUM
Konaminin sevilmeyen 2014 serisi pesin üvey evladı için son bir sanş zamanı son çıkan güncellemelerle pes 2014 oynanabilir bir kaliteye ulaştı ortalama 2 gb yakın olan bu güncelleme boyutu tarihe geçsede pes 2015 çıkmasına 5 ay kala bizlere oynanabilir bir oyun sunmayı başardı. gerekli dosyaları indirerek kurulum işlemlerini yapmanızı tavsiye ediyorum

PES 2014 PS3 DATA PACK 5.0 KURULUMU VERSİYON 1.12 [PES 2014]' BLES01930 '

Ekteki versiyon dosyayısını indirerek usb flash belleğinizin ana dizinine atarak ps3 ten install page files kurulumunu yapınız.
Eğer orjinal ps3 kullanıyorsanız ps3 internete bağlayarak psn store hesap alınız daha sonra oyuna giriş yapın otomatik olarak güncelleme gelecektir.

DATA PACK KURULUMU İÇİN



1. adım: RaR'dan çıkarma işemi bittikten sonra BLES01930_DATAPACK klasörünü flash belleğe kopyalayınız.
2. adım: Flash belleği ps3 takınız daha sonra multimana giriş yapın. aynı andan Start + Select tuşlarına basın Dosya Yöneticisi yazan yere gelmeniz gerekiyor.
3. adım: Daha sonra Gelen ekranda Ps3 Root ordan dev_usb000 veya dev_usb001 taktığınız porta göre değişiklik gösterebilir flash diskimize attığımız dosyaya gelip x'le seçip yuvarlak tuşuna basarak kopyala diyin.
5. adım: Sonra tekrar sırasıyla Ps3 Root - dev_hdd0 - game klasörleründe boş bir alandayken yuvarlak tuşuna basıp yapıştır diyin. İşlem bittikten sonra sıra geldi veri tabanını oluşturmaya.

6. adım: Şimdi sıra geldi ps3'ten güvenli menüyü açmaya menüde açmamız lazım ps3'ü, bu işlemi nasıl yapacağını bilmeyenler altta verilen videoyu izleyebilir.



7. adım: Güvenli Menüde 4. seçeneği seçiyoruz. Rebuild Database ( veri tabanını yeniden oluşturma) ve makina kapanıp açıldığında gelen uyarılara evet diyoruz.

Artık oyuna girebiliriz işlemimiz tamamdır..

DATAPACK VE VERSİYONLAR
Kod:
Rar Şifresi: www.ypstrps.com
http://yadi.sk/d/HpRDXGLyQdA5Q
http://yadi.sk/d/Asvom4fRMS6mS
Axact

Admin

Akom Playstation PS3 - PS4 Teknik Servis İletişim Hattı: +90 0545 735 28 97 [İstanbul-Fatih]

Post A Comment:

4 comments:

  1. Kupa bilgilerini kaydetme işlemi tamamlanamadı.

    Oyundan Çıkılacak.
    (8002391B)


    Hepsini Yaptim böyle bir hata oluştu nasıl düzelir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüm eski kayıtları silmen lazım sıfırdan bir kurulum yapıyorsun artık bu bilgiler oturmalı aklınızda.

      Sil
  2. Blus versiyonunda çalışır mı ?

    YanıtlaSil

Yorumunuz alınmıştır. En kısa sürede size cevap verilecektir. Teşekkür ederiz. ypstrps3