Ciddi güncellemeler ve yenilikler eklendi. Bazı transferler güncellendi bazı takımlarda yer alan oyuncu ten renkleri düzenlendi. bir yamada süper lig ptt 1.lig almanya ligi ve karma takımlar ligi eklendi. Karmalar ligi için özel forma tasarımları yapıldı.

Şükrü saraçoğlu Türk telekom arena Bursa Atatürk Stadı ve Avni aker stadları yeniden yapıldı. Nostalji takımlarım klasik formalar yapıldı.

Yama kurulduktan sonra YENİ EKLENEN KARMALAR LİGİNE GİRMEK İÇİN EREDİVİSİE LİGİNE GİRMENİZ GEREKİYOR
AKOMPS PS3|PS4 TEKNİK DESTEK SERVİSİ
 İletişim:  Süleymaniye mahallesi Fetva yukuşu Güneş han no:3 Kat:2 Fatih/Eminönü/İstanbul ( İstanbul Ticaret Üniversitesi Karşısında 400 metre kadar ileride sağda Kubbe-i ask cafe'nin alt katı ) '545 735 28 97'
Axact

Admin

Akom Playstation PS3 - PS4 Teknik Servis İletişim Hattı: +90 0545 735 28 97 [İstanbul-Fatih]

Post A Comment:

9 comments:

  1. Benim ps3 ümde sadece versiyon yazıyor data pack yazmıyor bu darapack siz olay onun için mi

    YanıtlaSil
  2. kardeş ben bilgisayarda pes 2013 oynuyorum en güncel oyuncu güçlerini nasıl bulabilirim indirmek ve yüklemek için

    YanıtlaSil
  3. Pes2013 kırılmamış ps3 e datapacki olmayan versiyonu 1.04 olan ps3 üme yüklemek istiyorum.Nasıl yüklerim. Linki göremedim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Datapacksiz yama ücrete tabi olarak satılmaktadır. Ve bir geliştirici takımı tarafından sürekli güncellenmektedir. Bu nedenle ücrete tabi olarak bağış yapan takipcilerimize verilmektedir.

      Sil
  4. meraba abi babam aylık maaşıyla bana ps3 aldı bide orjinal cd aldık param yok lütfen yardımcı ol aglıyacagım babamdan para isticem ama parası yok 20 tl var cebinde onla bi hafta idare edyoruz lütfen yardım et yalvarrım aglıcam artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akomps@mail.ru mail atın arkadaşlar yardımcı olacaktır.

      Sil

Yorumunuz alınmıştır. En kısa sürede size cevap verilecektir. Teşekkür ederiz. ypstrps3